Veelgestelde vragen

FAQ staat voor Frequently Asked Questions, oftewel veelgestelde vragen. Om het zo makkelijk mogelijk te maken, hebben wij de veelgestelde vragen in vier categorieën ingedeeld; algemeen, overnachten, eten en ruimte huren (onze zalen). Mocht jouw vraag er desondanks niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op. 

Staat jouw vraag er niet tussen?

Stel het dan via onderstaand formulier.

Algemeen

Onder de Linden heeft gratis WiFi voor haar gasten. Selecteer hiervoor het netwerk “Hotel Onder de Linden Guest”. Je kan op verschillende manieren inloggen. Via Google, e-mail, Facebook of direct. Na je bezoek horen we graag hoe je je bezoek aan ons hebt ervaren.

Bij ons kun je slapen, eten en drinken, vergaderen, trainen of een leuk feest(je) geven. We hebben naast onze website ook een digitale informatiemap. In onze digitale informatiemap vindt je informatie, aanbiedingen en aanbevelingen voor je verblijf bij ons: https://portal.gastfreund.net/hotelonderdelinden Ook kun je bij ons terecht als je op zoek bent naar een origineel cadeau. Je kunt bij ons een cadeaubon kopen of deze rechtstreeks bestellen via onze website (klik op icoon rechtsonder op de pagina). Dit kan al vanaf 15,00.

Ons hotel is 7 dagen per week open. Vanaf 28 april 2021 is ons terras weer open tussen 12.00 en 18.00 uur. Onze keuken is tevens open van 17.00 tot 20.00 uur voor het diner van onze hotelgasten.
Wij beschikken over meerdere zalen en meerdere ingangen/toiletgroepen. 

Onze slogan is ‘gezellig en sfeervol genieten’. Dat willen we zeker behouden, ook tijdens de periode van social distancing. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM én houden ons als lid van Koninklijke Horeca Nederland aan het protocol. Wij zorgen ervoor dat iedereen 1,5 meter afstand tot elkaar kan houden. Dat geldt zowel binnen als buiten. Bij extreme drukte geven wij de gewenste looproutes aan. Dit geldt voor medewerkers, gasten, maar ook afhalers, bezorgers en leveranciers. 

Wij zijn extra alert op de regels van sociale hygiëne in relatie tot waarborgen van de 1,5 meter en dragen zorg voor maximale bedrijfshygiëne, vooral in de keuken, bar, hotelkamers en sanitaire voorzieningen en de pinterminals. Wij reinigen tafels, stoelen en menukaarten grondig als gasten ons bedrijf hebben verlaten. Onze medewerkers instrueren we kort cyclisch over de hygiënische maatregelen (bv. handen wassen) die zij in acht moe­ten nemen. Wij kunnen gasten weigeren bij vermoeden van verkoudheid- en/of griepklachten.

Eten

Bij ons kun je eten afhalen of laten bezorgen.  Bestellen kan online. Natuurlijk mag je ons ook altijd bellen of e-mailen. Afhalen kan tussen 17.00 en 20.00 uur.

Tegenwoordig zijn er steeds meer mensen met een intolerantie voor bijv. gluten of lactose. Wij zijn hierop voorbereid. Als je het van te voren aangeeft houden we hier uiteraard rekening mee. 

In ons eetcafé serveren wij standaard frites met mayonaise en een frisse salade bij het hoofdgerecht. Als extra bieden we de mogelijkheid om gebakken aardappelen, warme daggroente of onze heerlijke huisgemaakte rabarber bij te bestellen tegen een kleine meerprijs.

Zolang de corona maatregelen van kracht zijn, is het verplicht te reserveren als je bij ons wilt komen eten of borrelen. Dit mag ook aan de deur. Tot nader order is het restaurant alleen open voor hotelgasten. Omdat de horeca valt onder de zogenaamde contactberoepen, is een triage verplicht. Wij hebben dit zo makkelijk mogelijk gemaakt door middel van het scannen van een QR code om in te checken. De gezondheidsvragen die worden gesteld vind je ook op de website van het RIVM.

Bij symptomen van verkoudheid of griepklachten, ook van andere gezinsleden, is het advies om thuis te blijven en op een later moment te reserveren.

Ruimte huren

Onze locatie is een prima uitvalsbasis voor vergaderingen, trainingen, presentaties of seminars, vanwege de centrale ligging tussen Assen, Drachten en Groningen (A7 / A28). Wij hebben een groot eigen parkeerterrein achter het pand. Of het nu gaat om kleine of grotere groepen, voor elk aantal van 10 tot 100 personen hebben wij een rustige en sfeervolle zaal.

De mogelijkheden voor een feest bij Onder de Linden Roden zijn eindeloos. Van kinderfeest tot compleet verzorgde bruiloft of disco feest. Wij hebben meerdere zalen variërend van 25-30 personen tot maximaal 800 personen (30 maximaal tijdens de corona maatregelen). Wij vinden het belangrijk dat jij het feest krijgt wat past bij jouw wensen en jouw budget. Je kunt alleen een zaal huren of het feest deels of volledig door ons laten verzorgen (incl. buffet of diner) Graag gaan we persoonlijk met je in gesprek om er samen een geweldig en sfeervol feest van te maken. Neem contact op.

Ook kun je bij ons terecht als je op zoek bent naar een origineel cadeau. Je kunt bij ons een cadeaubon kopen of deze rechtstreeks bestellen via onze website (klik op icoon rechtsonder op de pagina). Dit kan al vanaf 15,00.

Wij serveren zowel koude als warme buffetten. Hierbij kun je denken aan broodtafels en compleet verzorgde koude en warme buffetten. Wij hebben een aantal  populaire buffetten voor je uitgewerkt. Uiteraard is het altijd mogelijk om samen een buffet op maat te maken. Informeer gerust naar de mogelijkheden.

Afscheid nemen van een dierbare of geliefde is een emotionele dag. Wij hebben verschillende zalen waardoor we zowel op kleine als grote groepen zijn ingericht. Zowel een condoleance als uitvaartdienst kunnen wij organiseren. Samen met familie en/of uitvaartbegeleiding bespreken we de wensen, zodat deze emotionele dag zo ontspannen en gemoedelijk mogelijk wordt ingericht. Of het nu gaat om het afscheid, een koffietafel, borrel met hapjes of combinatie, het is allemaal mogelijk.

Overnachten

Onze kamerprijzen zijn exclusief ontbijt. Je kan dit extra bijboeken via onze boekingsmodule of bij check-in aangeven.

De ontbijttijden zijn:
maandag t/m vrijdag  07.00 – 10.00 uur. Zaterdag en zondag van 08.30 tot 10.30 uur. In overleg kan hiervan afgeweken worden. 

Inchecken
maandag t/m zondag van 16.00 uur tot 21.00 uur. In overleg is het mogelijk om eerder of later in te checken.

Uitchecken
Uitchecken dagelijks tot 11.00 uur.
Een late check out is mogelijk. Wij kunnen daarvoor een kleine toeslag rekenen.

Annuleren of omboeken is gratis, mits wij tijdig (minimaal 2 dagen van te voren) worden geïnformeerd. Ingeval van no-show ben je in alle gevallen verplicht de reserveringswaarde te betalen voor logies. Op al onze dienstverlening zijn onze algemene voorwaarden van kracht. Deze vindt je ook op onze website onder de contactgegevens.

Onze keuken is tijdens de maatregelen die van kracht zijn sinds 15 oktober 2020 dagelijks geopend van 17.00 tot 20.00 uur. De kaart is vooraf in te zien op onze website. Deze is te vinden in het menu onder eetcafé. 

Je kunt bij ons een stadfiets, electrische fiets of mountainbike huren. Dit doe je door deze optie aan te vinken in onze eigen boekingsmodule of ons te bellen of e-mailen. Als je vooraf reserveert zorgen wij dat de fiets(en) hier op locatie aanwezig is/zijn bij beschikbaarheid. 

Hotel Onder de Linden heeft zes E-choppers staan voor de verhuur. Hiervoor werken wij samen met Echopperental.nl. De E-choppers zijn via onze site te boeken voor drie uur. Meer E-choppers nodig voor bijvoorbeeld een bedrijfsuitje? Informeer naar de mogelijkheden.

Corona

Ons hotel is 7 dagen per week open. Vanaf 28 april 2021 is ons terras weer open tussen 12.00 en 18.00 uur. Onze keuken is tevens open van 17.00 tot 20.00 uur voor het diner van onze hotelgasten.
Wij beschikken over meerdere zalen en meerdere ingangen/toiletgroepen. 

Onze slogan is ‘gezellig en sfeervol genieten’. Dat willen we zeker behouden, ook tijdens de periode van social distancing. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM én houden ons als lid van Koninklijke Horeca Nederland aan het protocol. Wij zorgen ervoor dat iedereen 1,5 meter afstand tot elkaar kan houden. Dat geldt zowel binnen als buiten. Bij extreme drukte geven wij de gewenste looproutes aan. Dit geldt voor medewerkers, gasten, maar ook afhalers, bezorgers en leveranciers. 

Wij zijn extra alert op de regels van sociale hygiëne in relatie tot waarborgen van de 1,5 meter en dragen zorg voor maximale bedrijfshygiëne, vooral in de keuken, bar, hotelkamers en sanitaire voorzieningen en de pinterminals. Wij reinigen tafels, stoelen en menukaarten grondig als gasten ons bedrijf hebben verlaten. Onze medewerkers instrueren we kort cyclisch over de hygiënische maatregelen (bv. handen wassen) die zij in acht moe­ten nemen. Wij kunnen gasten weigeren bij vermoeden van verkoudheid- en/of griepklachten.

Gezellig en sfeervol genieten

Hotel restaurant Drenthe

We verwelkomen je graag in het kloppend hart van Roden. Kom overnachten, genieten en ontspannen in de gelukkigste regio van Nederland.

Bij Onder de Linden voel je je thuis zodra je over de drempel stapt. Zoek de rust op, vier een feest, geniet van een heerlijke maaltijd of proef van de cultuur van de noordelijke provincies. Het kan bij Hotel Restaurant Onder de Linden allemaal.

Centraal gelegen

Binnen een kwartier in de bruisende stad Groningen, een half uur van het verrassende Assen en een klein uurtje van het historische Leeuwarden.

Sfeervol eetcafé

In ons gezellige en sfeervol ingerichte eetcafé en ons grote zonterras, kun je genieten van een heerlijk ontbijt, lunch, diner of borrel.

Arrangementen

Binnen een kwartier in de bruisende stad Groningen, een half uur van het verrassende Assen en een klein uurtje van het historische Leeuwarden.

Parkeergelegenheid

Achter in ons eigen terrein hebben wij een ruime parkeerplaats waar auto’s gratis geparkeerd kunnen worden en waar fietsen veilig kunnen worden gestald.

Sfeerimpressie

Ons hotel in Drenthe