Veelgestelde vragen
FAQ staat voor Frequently Asked Questions, oftewel veelgestelde vragen. Om het zo makkelijk mogelijk te maken, hebben wij de veelgestelde vragen in vier categorieën ingedeeld; algemeen, overnachten, eten en ruimte huren (onze zalen). Mocht jouw vraag er desondanks niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op.
Staat jouw vraag er niet tussen?
Stel het dan via onderstaand formulier.
Algemeen
Onder de Linden heeft gratis WiFi voor haar gasten. Selecteer hiervoor het netwerk “Hotel Onder de Linden Guest”. Je kan op verschillende manieren inloggen. Via Google, e-mail, Facebook of direct. Na je bezoek horen we graag hoe je je bezoek aan ons hebt ervaren.
Ja, de hele benedenverdieping is toegankelijk voor mindervaliden.
Eten
Bij ons kun je eten afhalen of laten bezorgen. Bestellen kan online. Natuurlijk mag je ons ook altijd bellen of e-mailen. Afhalen kan tussen 17.00 en 20.00 uur.
Tegenwoordig zijn er steeds meer mensen met een intolerantie voor bijv. gluten of lactose. Wij zijn hierop voorbereid. Als je het van te voren aangeeft houden we hier uiteraard rekening mee.
Zolang de coronamaatregelen van kracht zijn, is het verplicht te reserveren als je bij ons wilt komen eten of borrelen. Dit mag ook aan de deur. Omdat de horeca valt onder de zogenaamde contactberoepen, is een triage verplicht. Wij hebben dit zo makkelijk mogelijk gemaakt door middel van het scannen van een QR-code om in te checken. De gezondheidsvragen die worden gesteld vind je ook op de website van het RIVM. De gegevens worden na twee weken automatisch vernietigd in het kader van de Wet op de Privacy.
Het is zeker mogelijk om een groepsactiviteit als een bedrijfsuitje of familie-uitje te combineren met een lekkere lunch of heerlijke borrel. Wij bieden verschillende arrangementen voor onze leuke groepsactiviteiten aan maar denken ook graag met je mee. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Ruimte huren
Onze locatie is een prima uitvalsbasis voor vergaderingen, trainingen, presentaties of seminars, vanwege de centrale ligging tussen Assen, Drachten en Groningen (A7 / A28). Wij hebben een groot eigen parkeerterrein achter het pand. Of het nu gaat om kleine of grotere groepen, voor elk aantal van 10 tot 100 personen hebben wij een rustige en sfeervolle zaal.
In al onze zalen is een (vaste) beamer en projectiescherm aanwezig. Verder beschikken wij over geluidstechnische apparatuur, denk aan muziekcomputer, microfoons en headsets. En natuurlijk zijn er flipovers en schrijfgerei aanwezig.
Wij denken graag met je mee over de mogelijkheden wat betreft het huren van een zaal. Of je nu een vergaderlocatie zoekt voor je bedrijf of een zaal wilt huren voor een groot verjaardagsfeest. Bij Onder de Linden is een heleboel mogelijk. Ook een op maat gemaakt voorstel. Graag gaan we persoonlijk met je in gesprek om de wensen te inventariseren en een op maat gemaakt voorstel te ontwerpen. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Overnachten
De ontbijttijden zijn:
maandag t/m vrijdag 07.00 – 10.00 uur. Zaterdag en zondag van 08.30 tot 10.30 uur. In overleg kan hiervan afgeweken worden.
Inchecken
Inchecken dagelijks van 16.00 uur tot 21.00 uur. In overleg is het mogelijk om eerder of later in te checken.
Uitchecken
Uitchecken dagelijks tot 11.00 uur.
Een late check out is mogelijk. Wij kunnen daarvoor een kleine toeslag rekenen.
Er is geen föhn aanwezig in de kamer. Een föhn nodig? Deze kan bij de receptie worden gereserveerd.
Aan de achterzijde van ons pand hebben we een groot fietsenhok van 10 x 4 meter met diverse oplaadpunten voor de accu’s. Dit hok wordt ’s avonds afgesloten en de oplaadpunten werken op een tijdschakelaar.
Wij hebben voldoende ruimte om motoren veilig en uit het zicht te stallen. De motoren passen ook in de fietsenstalling die toegankelijk is via een brede schuifdeur met slot.
Huisdieren zijn niet toegestaan. In uitzonderlijke gevallen kan met de receptie worden overlegd.
Sfeerimpressie